Jumaat, 13 Januari 2012

#13

2:47 AM

Akhir-akhir ni hati aku cepat panas. Punca - Aku sendiri tak tahu. Emosi tak tentu pasal. Air kosong rasa pahit.   Rasa nak menyembur maki hamun dari mulut aku. Tapi aku masih dapat kawal lagi. Aku masih waras.Tapi, segalanya serabut. Naik angin tak tentu pasal. Rasa nak mengamuk, lepar barang. Mengapa agaknya ?

*diam

Hidup aku tungang langang. Siang mengantuk, malam berjaga. Macam sekarang. Aku masih belum tidur. Semua ini tak betul. Why ? Sebab ini bukan cara hidup yang aku mahukan. Mengeluh.

Tadi petang, aku terpaksa batalkan rancangan sleepover di rumah sepupu aku. Why ? Sebab aku hilang mood. Melenting entah apa-apa. Rasa nak teriak, menjerit, meraung. Rasa geram. Noktah.

Aku tak nak layan perasaan. Lain pula jadinya nanti. K, bai.













Assalamualaikum



With love Junks.

4 ulasan:

Original CikTeddy berkata...

knpkah temanku :D

I'm JUNKS berkata...

Hati ni membara. Tanpa punca. Mungkin sebab aku rengang sikit dengan Dia. :-/

Rapunzel Cikilolo berkata...

sekarang tengah blaja ke?

I'm JUNKS berkata...

Tak lah. Penganggur sepenuh masa :) Tunggu keluar result SPM :-)