Isnin, 16 Januari 2012

New Header

                                                                   *Hasil keringat sendiri


Assalamualaikum w.b.t.

Akhir-akhir ni, aku bosan. Semenjak jadi pelajar lepasan SPM, tiada apa yang boleh aku lakukan. - Memasak, korea, novel, buat lesen, majalah, tidur, lepak dan MEGGI. Itu jadi rutin aku. 

Tadi sore, tiba-tiba jer aku tengok belogeh aku ni hambar. Tiada header, cuma - Hitam, Putih, Kelabu dan Kotak Hati. Itu jer ada. Sampai tadi, aku rasa cuak gile dan aku terfikir nak buat header.

Hasilnya - Alhamdulilah. Tapi benda macam ni selalu buat aku lalai. Sampai solat Maghrib terlewat dari biasa. Astarfirullahalazim.


Dan aku terfikir, elok juga kalau bukak bisnes header. 

JUNKS - Otak sarat fikir cara nak buat bisnes nak cari income.

Macam lah ada sangatkan orang nak tempah.. Mengeluh. -,-


*perasan gile si JUNKS ni.


Heh, apa-apa pun, utamakan on-call dengan Tuhan dahulu. Nasihat untuk diri aku sendiri dan pembaca-pembaca yang lain. 


#Internet - Salah satu perkara yang melalaikan. Take a note.



Adios amigos


With love, Junks.

6 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

banner ke header ni?

I'm JUNKS berkata...

Header kot.. Hahahahahahahhahahahahaha

Original CikTeddy berkata...

wee..dh ade header la die..wink3

I'm JUNKS berkata...

Hehe, nampak kurang seri blog aku selama ni. :p

A'ishah Kamaludin berkata...

Singgah sini, header menarik...

Yepp, jangan leka sangat dgn blog ni.

Akak pernah tulis ttg itu dalam

thehehslady.blogspot.com/2012/01/we-are-what-we-read.html

I'm JUNKS berkata...

Tq, InsyaAllah saya singgah blog akak. :)